O projekcie
Celem naszej kampanii promocyjno – informacyjnej jest dotarcie do jak najliczniejszej grupy odbiorców, czyli do osób, które na co dzień zajmują się zakupami spożywczymi w swoim gospodarstwie domowym i przekazania im wiedzy na temat produktów oznaczonych certyfikatem „Jakość Tradycja”. Stawiamy głównie na konsumentów, którzy zwracają uwagę na jakość kupowanych i spożywanych produktów.
Zaplanowana przez nas kampania promocyjna, wykorzystująca wiele różnorodnych kanałów przekazu ma na celu przekazanie informacji o naszych certyfikowanych produktach i procesie produkcji jak najliczniejszej grupie odbiorców .
Pragniemy podkreślić, że Sok jabłkowy zagęszczony i Majonez Białuty wytwarzane z certyfikatem „Jakość Tradycja” charakteryzują się najwyższą jakością na każdym etapie produkcji. Surowce wykorzystywane do produkcji wyrobów muszą pochodzić z gospodarstw stosujących Dobrą Praktykę Rolniczą i Dobrą Praktykę Hodowlaną, bez GMO. Produkty oznaczone certyfikatem muszą, przede wszystkim, bazować na tradycyjnych recepturach i metodach produkcji, co podkreśla ich szczególny charakter i najwyższą jakość.
Poprzez działania wpisane w kampanię chcemy zwiększyć zaufanie konsumentów do polskich hodowców i producentów, podkreślając jakie korzyści płyną ze spożywania produktów posiadających certyfikat „Jakość Tradycja”. Sok jabłkowy zagęszczony i Majonez Białuty charakteryzują się najwyższą jakością.
Chcemy, aby znak „Jakość Tradycja” obecny na naszych produktach był rozpoznawalny i utrwalił się w świadomości konsumentów oraz był jednym z wyznaczników przy podejmowaniu decyzji zakupowych.